2012. április 19., csütörtök

Parád Erzsébet Park Hotel

Néhány mondat a hétvégénkről! Parádra mentünk egy jó nagy csapattal(barátok)! Sokat elárul a népességről, ha azt mondom 14 gyerek volt velünk!!! :-)  Az egész egy szülinapi meglepi volt Zsaninak. Volt is meglepetés mikor kinyílt a szoba ajtó és ott kuporgott közel 35 ember. :-)




Nagyon jó volt, leszámítva azt hogy abszolút nem bababarát szállodáról van szó!  http://www.erzsebetparkhotel.hu/
Tehát, ha 1 év alatti gyermekkel menne valaki inkább válasszon másik szállodát! Nem húzom le a szállodát mert egyébként minden szép!
Azért a negatívumokról pár szóban:
-első emeleti és a legtávolabbi szobát kaptuk(hozzáteszem a szoba nagy volt és szép)DE!!!!
----a bébiőr a lépcsőig működött a leárnyékolások miatt,
----nem volt lift, így én nem mehettem akkor és oda a Pankával amikor szerettem volna,mert két emberes volt a babakocsival lemenni a lépcsőn
---egyszer sem kérdezte meg a recepción senki amikor látták hogy én emelgetem a babakocsit a lépcsőn,hogy segítsenek-e
---ja és ami még elég fura volt,hogy a recepción akinek elvileg képbe kell lennie a szálloda felszereléseivel (hisz telefonon is érdeklődhetnek--tettem én is, de akkor sem kaptam választ csak annyit "NEM TUDOM SAJNÁLOM")
Szóval lementem a recepcióra és megkérdeztem,hogy milyen etetőszék van az étteremben. Az első kérdés felém: -Foglaltam etetőszéket? Majd kis idő múlva szólt a csaj,hogy nem is kell foglalni,DE nem tudja milyen van! Az én kérdésem arra irányult,hogy dönthető-e,nem kaptam választ! Aztán eltelt vagy 10-15 perc mikor is hosszas telefonálgatás után kijött valaki az étteremből ami 3 méterre van a recepciótól.
A vége,hogy agyonhasznált fa etetőszékek voltak,amivel nem lett volna gondom,hisz nagyobb gyerekeknek tökéletesek! DE szerintem ezt tudni kellett volna a recepciósnak, hogy a szálloda milyen etetőszékkel rendelkezik!!!!







Nincsenek megjegyzések: