2013. február 19., kedd

Embrio transzfer--avagy picurikat visszakapom

Délelőtt hívtam a Kaálit, és beszéltem a biológussal. Minden renben volt a két picurival nagyon szépek. Délután fél 2-re kellett menni. 2 előtt picivel hívtak és már öltözhettem is át, majd mehettem be a műtőbe. Két picurinkat nagyon jó helyre sikerült tennie a dokibának, minden szép és jó. Feküdnöm kellett még egy órát,majd öltözhettem és mentem is egy kis várakozás után a dokihoz. Átbeszéltünk mindent, a gyógyszer adagolásokat megbeszéltük. A jövő hét elején hívnom kell, majd a hét vége felé lehet tesztet csinálni, vagy szombaton bemehetek egy vérvételre. Persze tesztet szerintem már hamarabb csinálok, mint Pankánál.De fene tudja, lehet most megvárom a vérvételt. Persze Csabi ma már megkérdezte nem csináltál tesztet? Mivel tudja mennyire tesztfüggő vagyok. Mondtam, hogy ennyire azért nem vagyok dilis és tesztfüggő! :-)


Nincsenek megjegyzések: