2013. február 14., csütörtök

Stimuláció 9.nap

Ma elég sokáig aludtunk.Pici lány csak 7-kor kelt fel. Na jó éjjel kijött a nappaliig, majd mikor meglátta, hogy jövök akkor spuri vissza a szobájába.Amikor már majdnem az ajtajánál voltam, rám nézett nagy szemekkel és azt mondta totál érthetően, hogy : "Jössz?" Persze, hogy mentem, odabújtam mellé és már aludt is. Ezek után nem volt szívem otthagyni, így ott aludtam én is vele reggelig!
Fél 10kor vittem Bogit a dokinénihez ellenőrzésre, addig Panka apával itthon maradt. Nehéz dolga nem volt , mert pici lány el is aludt nem sokkal miután mi eljöttünk itthonról. Már itthon voltunk amikor felébredt. Bogi mehet hétfőn már suliba, nem fog ártani neki! :-) Elmentünk a DM-be vásárolni aztán siettünk haza. Ebéd után még átmentünk Kőrösre is vásárolni. Otthagytam 3 helyen , jó sok pénzt! És ha azt nézem a jövő hét elejére a hűtő már megint üres lesz!

Egész nap a holnap járt a fejemben, már izgulok,pedig nincs miért. A tüszőrepesztő szuri teszi dolgát, Mártika ahogy kell be is adta tegnap éjjel. Érzem a derekam táján, hogy a petefészkeim dolgoznak ezerrel, kíváncsi leszek mennyi tüszőt sikerül leszívnia holnap a dokinak! Megyek is aludni, mert reggel hiába csak 9-re kell odaérni,itthon Pankus korai ébresztőt csinál úgyis!  Még indulás előtt a cukrászdába is át kell menni a szomszédba, viszünk a dokinak és a nővérkéknek,biológusoknak egy kis francia krémest.

Nincsenek megjegyzések: