2013. február 23., szombat

ET+ 5.nap

Telnek a napok, de még úgy érzem nagyon lassan. Tesztet még nem lehet csinálni, vagyis nincs értelme! Majd talán hétfőn vagy kedden!
Délelőtt elmentünk vettem egy felsőt, egy melegítőgatyát és egy táskát magamnak. Panka is kapott egy kis rucit. Boginak nem vettem semmit, mert a méretével mindig gondban vagyok!
Délelőtt Panka már nem aludt. Valamikor fél1 körül elaludt kinn a nappaliban a kihúzott ágyon.Majdnem 3 óra volt amikor felébredt. Én aludni nem aludtam,persze Csabi is húzta!!!! Egy kis filmnézéssel múlattam az időt. Délután átjöttek Mártikáék, beszélgettünk,Livike Pankával játszott.
Most este jóízűt vacsizott a nagylány paradicsomot, túrót,parízert,szalámit és friss kenyeret amit délelőtt sütötttem.
Csabi hátul van pecás [(feleségestől) itt vannak akikkel Merenyén pecázott] vendégeivel. Mi is a lánnyal vacsi előtt lementünk egy kicsit. Most viszont én megyek és alszom egy nagyot!

Nincsenek megjegyzések: