2013. február 19., kedd

Vasárnap

Kellően izgultam, hisz ezen a napon nem kellett telefonálni a picurik miatt. De én szurkoltam nekik, hogy minden ok legyen. Délelőtt fél 10 előtt elaludtunk Pankával és majdnem dél volt amikor felébredtünk. 1óra után elindultunk keresztanyumékhoz kajcsira. Finom volt minden, csinált brokkoli krémlevest---egyik kedvencem :-), pármai csirkét és volt hurka,kolbász is. A végén puncstortával zártunk. Úgy alakult, hogy megittam egy üveg pezsgőt egyedül, ami iszonyú jól esett. Persze beültetés előtt 1 nappal biztos sokakat megbotránkoztat. De nekem jól esett és ez a lényeg!!! Panka egész délután fel-alá sétált, megnézett mindent.Jól érezte magát. Hazafelé aludt egy kicsit a kocsiban, aztán fürdésig még játszottunk egy kicsit.
Az elalvás igen gyorsra sikeredett. :-)

Nincsenek megjegyzések: