2013. február 9., szombat

Stimuláció 4.nap

Ma korán keltem,mert jöttem Szegedre. Pici lány is úgy gondolta
csatlakozik hozzám. Igy kakaó elkészítése után odafektettem apa mellé
és indultam is. Fél 8 előtt itt voltam(első voltam). A vérvételkór a
vénám új bókot kapott. "Ne is szoritsam ökölbe a kezem,olyan bivaly
vénám van." Ez szupi! Most várakozás az eredményre!

folyt.köv. már itthonról!   Az eredmény ismét jó. Tüszők az első ellenőrző UH-hoz képest nagyon szépek, és mindkét oldalon beindultak. Dokibá szerint ismét nagyon szépen reagál a szervezetem a szurikra.Csökkentette a Gonal-F adagom 75-ről 50-re. Ma még egész Gonapeptyl-t kaptam, holnaptól csak felet kell. Holnap lehet beadom magamnak! Egész felbátorodtam! Na majd holnap kiderül! :-)
Hétfőn kell ismét mennem, megint vérvétel és UH. Közeledik a vége, de egyben bízom benne az új kezdete is egyben!!!!  Én megyek most is egyedül,Csabi marad itthon Pankával. Keresztanyu sajnos mégsem tud vigyázni rá. 6-tól 8-ig nem lenne gond, de utána be kell mennie dolgozni mégis! :-(  Így azt beszéltük Csabival elmegyek egyedül,ha kell neki intézni valamit itthon azt Pankával elintézi!
Bogi is jön haza majd, de mivel beteg Bajáról csak hétfőn hozza az apja, vagyis ő viszi el orvoshoz. Mondtam neki jó lenne, ha el tudná intézni, mert én nem vagyok és Bogit nem tudom kivel átvitetni Halasra a dokihoz.


A folyadék ivászatommal ma rekordot döntöttem! 4 liter víz elfogyott ma.Nálam ez nagy szó!!!!

Nincsenek megjegyzések: