2013. február 16., szombat

Punkció napja

Tegnap nem igazán éreztem magam jól, így kedvem sem volt írni. De ma pótolom. Tehát tegnap reggel 9kor már a Kaáliba voltunk. Hamar be is mentem a dokihoz, megnézte a tüszőket és utána mentünk is be a műtőbe. Átöltöztem, kaptam csini hátul megkötős hálóinget(szép tavaszi virágmintás)! Ja és csini korházi eldobható mamusz és sapi is volt rajtam. Bementem a műtőbe, megkaptam a kézfejembe a tűt, majd lassan a  beadandó gyógyikat is hogy egy jót aludjak! Olyan gyorsan elaludtam, hogy most még azt se vettem észre mikor jött be a doki. 10 kor már végeztem és valamikor 11 előtt ébredtem fel. Negyed 2kor jöhettem ki az őrzőből, majd vártam még több mint fél órát a dokira. És eljött a pillanat amikor is megtudtam mi is történt amíg én aludtam. 2 szép tüszőt tudott leszívni, mert sajnos a többit a petefészkem kis huncutsága miatt nem érte el. Persze drasztikusabban elérte volna, de ezt meg nem akarta. Hisz ha utána valami komplikáció lesz elmaradhat a beültetés. Így 2 szép petesejtem randizott apa kiskatonáival! A délutánom nem a legjobb volt a benn maradt tüszők miatt fájt a hasam, derekam. Éjjel viszont már jót aludtam!

Nincsenek megjegyzések: