2013. február 25., hétfő

ET+ 6. és 7.nap

A tegnapi nappal kezdem! Semmi különös nem történt, szokásos vasárnapi pihengetés, lustálkodáson kívül! Ebéd után aludtunk egy jót, majd 5 körül hazaért Bogi is. Este bundás kenyeret csináltam és fini teát(persze mindenki másfajtát kért)!  Panka is betermelt 1 kenyeret. :-)
Pocakkal minden rendben, semmit nem érzek. Este Csabi filmet nézett, így én kinn a nappaliban kezdtem aludni, majd 9 után szlt, hogy menjek be mert elkapcsolja a tv-t meg a villanyt.Fél 4-kor jelent meg Pannus, majd kb. fél óra nyűgi(fogacska) miatt aludt is. Fél 7-kor ébredtünk, bogival megitta a kakaót, majd mikor elmentek suliba, mi még Pankával 1 órát visszafeküdtünk.
Délben Csabi csinált tésztát, kínai tekerccsel. 3 előtt Panka elaludt én is pihentem. Most kelt fel, öltözünk és kimegyünk egy kicsit a levegőre!

Délben hívtam a dokit a Kaáliban, hogy jelentést tegyek! :-) Mondtam neki is, hogy minden rendben. Ha nagyon kíváncsi vagyok,azt mondta pénteken menjek 8-ra vérvételre. Tesztet is csak aznapra javasolt. Majd meglátjuk!

Nincsenek megjegyzések: