2010. szeptember 28., kedd

A mi Szofink!

Nem is írtam még a mi kis kedvencünkről, aki teljesjogú családtagként kerget néha minket az őrületbe!!!!
Ő Szofi! Decemberben már 2 éves lesz, olyan mint egy gyerek. :-) Mindig ott van ahol én, jön utánnam, most is itt fekszik az ágyon és természetesen alszik! Nagyon lusta!!!!!
Persze én vagyok a minden, mert én vagyok vele a nap 90%-ában. Ha le kell vinni, akkor persze én viszem le, Bogicám az lusta erre a feladatra. De ez változni fog, hisz elkezdtük a stimut, tehát a nagylánynak is egyre több feladatból ki kell majd vennie a részét itthon. Szofi is rafkós, mert van hogy más viszi le a dolgát elvégezni és a kis trükkös inkább nem pisil addig amíg én le nem viszem. Naaa ezen kell változtatni rövid időn belűl!  Este Bogicámnál alszik Szofi a feje felett. Más fogja a fejét, hogy mi az, hogy kutya az ágyban!!!!  De mivel fürdetve van, nem hullik a szőre miért is ne! Van amikor hozzánk is feljön a szobába, olyanlkor odagömbölyödik mellém, vagy a plédre fekszik a radiátor elé!  A héten viszem nyíratkozni, mert már ráfér. A következő fodrász látogatása csak majd karácsony előtt lesz!


Imád pancsolni! Amint az a képeken is látszik!!!

Nincsenek megjegyzések: