2010. szeptember 27., hétfő

Szegeden voltunk!

Ismét Szegeden voltunk és már szerdán megintcsak megyünk. UH és vérvétel.
Eddig minden rendben, dokibá azt mondta szépek a tüszőim, és csaknem méretben is megegyeznek.
Nagyon örültem, hogy ezt mondta.  :-) :-) :-)
Tegnap kitaláltam, hogy viszek könyvet, de a végén itthon maradt. Pedig a várakozás nem tűnne olyan hosszúnak és unalmasnak, ha olvasnák. Mondjuk Csabim is ott van és velem vár. Most épp megnézegettük az egyik fotóalbumot, ami a már megszületett lombikos babák fotóival van tele. Jópár  album ott sorakozik már. Van jópár ikerbaba, sőt 3as ikrek is vannak.
Nagyon örülnék 1 babának is csak minden rendben legyen!

A mai szurit ott megkaptam, így csak holnap megyek kedves barátnémhoz. Ma csak beszéltem vele. Azt szokta mondani, néha már sok belőlem.Persze ezt nem komolyan mondja, vagy mégis? Ááááááá, nem mond ő ilyet komolyan!!! :-)
Ma az egyik szurit megfeleztük, a dokibá tudja mit és miért csinál,úgyhogy nem kérdeztem hogy miért. Nekem elég volt azt hallani, hogy minden rendben a tüszőimmel! Várom a szerdát, még akkor is, ha tudom ismét vérvétel is lesz. De én aki szőrnyen félek a tűtől, lehet kezdem megszokni a vérvételt és a hasbaszurit! Na persze azért még nem fogom magam szúrkálgatni, mert így is rettenetes fáj mikor érzem hogy átszúrja a bőrőm. Na de mint már máskor is írtam, a cél érdekében bármit kibírok!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: