2010. szeptember 29., szerda

Minden OK!

Ismételten megjártuk Szegedet, és ma is jó hírekkel jlettünk gazdagabbak!  Reggel hosszas sorbanállás után levették a vért, amit most szinte nem is éreztem meg, inkább csak a tűtől való félelem miatt reszkettem!!! :-(
Mondták, hogy átlagban sokan vannak, de mi ezt csak ma tapasztaltuk. Péntekre is még ott voltunk jelentkeztek be sokan, így valószínűleg akkor is ekkora lesz a tömeg mint ma. Na de ki lehet várni a sort! Igaz azt nehéz volt, hofy a drága apukajelőlt reggel 8-tól elfoglal egy széket a párja mellett és a másik leendő anyuka meg ott áll tőle 2 lépésnyire és nem jut eszébe, hogy illendő lenne felálni. Én nem akartam leülni, de más igen. Merthogy épp hallottam, hogy egy másik ott ücsörgő fiatalembertől megkérdezték, hogy ami mellette van szék szabad-e. Mivel ott volt hagyva a széken egy pulcsi azt mondta , hogy nem, DE nem mozdult meg és nem kelt ki a székből, és nem mondta azt, hogy tessék csak én felállok és leülhet a feleségem mellé! 

Ezen nem kicsit kiakadtam!!!!!!  Hol vannak ma már az olyan emberek akik odafigyelnek a másikra?!
A lényeg, hogy a tüszőcskéimmel minden a legnagyobb rendben, szépen növögetnek! Pénteken ismét fél 8kor Szegeden kell lenni. Vérvétel majd UH.  Házasélet holnapig engedélyezett, mert ha hétfőn punkció ami nagyon valószínű, akkor holnaptól NO sex! :-) :-) :-)
Azt mondta a dokibá, hogy úgy látja lesznek itt kistesói Boginak hamarosan!!!!!  Így legyen!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nincsenek megjegyzések: