2010. szeptember 7., kedd

Szülőin...

Ma szülői értekezlet után a tanárnéni megdícsérte Bogit, hogy sokat változott a nyáron. Odafigyel mindig órán, jelentkezik, a fiúkkal nem veszekszik, segítőkész. Szóval a nagylánnyal  most minden OK! Idén is jár majd kézilabdára, hittanra és szeretne még rajz szakkörre is. A tánc még folyamatban van, de valószínűleg oda is. Nem fog unatkozni idén sem.
Ősszel mennek Pestre megnézni a Szépség és a szőrnyeteg musicalt. Nagyon várja , mert tavaly amikor jegyünk volt a nagy hó miatt sajna nem mentünk el. :-(  Az osztálykirándulás célállomása Szeged! Ez is jó lesz. Egy rakat osztálypénzt már beszedtem, de azért vannak még akik később hozzák!
Még én oda voltam ő a barátnőjénél volt, miután hazaértünk gyorsan letusolt és már ment is a szobájába . Amíg én bepakoltam a mosogatni valót a gépbe ő hangosan elolvasta még a leckét. Ügyesen olvas, és most akar is tanulni. 

Nincsenek megjegyzések: