2011. április 20., szerda

4+4hét

A szokásos rendben megy itthon minden. Bogi elment suliba én még visszafeküdtem kicsit lustálkodni. Volt egy ici-pici vendégem az ágyban,pontosabban egy kullancs!!!!! Nem épp álmaim hercege került az ágyba!:(( Elsőre azt hittem csak valami szösz piszkálja a mellkasom,picit megvakargattam és ennyi.Aztán 10 perc múlva ismét éreztem,hogy valami mászik a mellkasomon. Odanyúltam,azt hittem egy pók van rajtam,mikor kipiszkáltam akkor vettem észre,hogy egy kullancs.Azt hogy a város közepén és fenn a szobában hogy került belém ez a jószág fogalmam sincs.Még nem is voltam kinn az udvaron sem. Apunak gyorsan mutattam,és ő fogta és kinyírta!!!!!!!!!!!! Mint elmondta feldarabolta,hogy tuti legyen,hogy nem jön vissza!!!  Jól kezdődött a napom!

Apuval kipakoltattam a virágokat a teraszra,már nem lesz nekik bajuk.Olyan hideg úgysem lesz! Kicsit furi most,hogy eltűnt a lakásból a dzsungel.Na de azért van még így is benn virág.

Egyébként jól vagyok,az alvókám még mindig szuper,sőt napközben is remekel. Egész nap aludni kellene azt sem bánnám.  A klotyón állandó vendég vagyok a gyakori pisilések miatt,szerencsére a hányinger-hányás még nem része a napjaimnak. Néha émelygek,de ez még nem vészes. :)) Lassan telik az idő,hogy nincs már több vérvétel és csak az UH-ot várjuk. Még odébb van a 29-e!!!!

Nincsenek megjegyzések: