2011. április 15., péntek

Sikerült!!!

A reggeli vérvétel eredményét 10 óra körül tudtuk meg. Bementünk a dokibához és azt nézte mennyire vagyunk mosolygósak,közben már ő nagyon mosolygott. Gratulált,hogy nagyon szép az eredményem. ET+11. nap 215-ös a HCG!!!!!  
Nagyon örülünk! Bogicám is boldog!
Hétfőn kell mennem kontroll vérvételre,majd 28.-án UH!  Addig is pihennem kell továbbra is! Pozitív energiában azt mondta a dokibá úgyérzi nincs hiányunk.Mondtam,hogy abban tényleg nincs!!!!
Kismama vagyok és itt vannak a pocimban az én kis picurkáim.

ET+11nap  HCG:215

3 megjegyzés:

Havanna írta...

Hipp hipp hurrá!!!! Gratulálok, már alig vártam hogy jelentkezz:))
Boldog babavárást!

Névtelen írta...

Annyira vártalak már. Itt tapsolok örömömben, még a szemem is könnybe lábadt. Gratulálok!

Ágica írta...

Köszi lányok,aranyosak vagytok,hogy így izgultatok! A mai utazgatás kissé (nagyon) lefárasztott! De délután aludtam egy nagyot és hamarosan most is folytatom! :))