2011. április 6., szerda

ET+2

A beültetés óta 2 nap telt el. Jó érzés,hogy itt vannak a picurik a pocimban.:)) Ma is sokat pihentem,feküdtem. Cheteltem,olvasgattam,meg néztem a tv-t. Anyu volt ma itt,elvégezte a nagyja munkát. Holnap megint apu lesz,kicsit feladom neki a leckét hisz ő csinálja a tejszínes csírkét. szívesen megcsinálnám,de még elvagyok tiltva. Most ki vagyok szolgálva rendesen.Mondjuk már a semmittevés kezd kiakasztani,de a cél érdekében nyugton vagyok. Holnap már nem fogok ennyit feküdni,de azért maratont se futok! :))
Délelőtt hívnom kell a dokibát,hogy elmondjam minden rendben van nincs semmi gond,jól vagyok!



2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Csak helyeselni tudok. :-) Pihenj, amennyit csak lehet!!! Tudom, hogy érzel, engem is kiszolgálnak mindenben, néha már kínos is. De tudjuk, mi a cél, és csak ez számít!

Ágica írta...

:)) Egy cipő mindkettőnkön! :))