2011. április 16., szombat

ET+12

Jó volt reggel felébredni és tudni,hogy ott vannak a pocimban a picurkáim. Kaptam Csabimtól egy szép rózsát,"csak úgy" címszóval. Pihentem délelőtt, menüztünk délben.Így főzni nem kellett. Lustizok még kicsit,mert fáj a fejem.Megpróbálom kialudni! Asszem menni fog. Fél6-ra megyünk szülinapra,de nem maradunk sokáig.Az egyik gyógyim(utrogestan) után napközben is feküdnöm kell.Este meg fél8-8 körül szoktam bevenni.Ma sem akarok csúszni vele.Úgyhogy addigra szeretnék itthon lenni,és utána fekvés. Nem foglalkozom mással,hogy mit mond.Biztos lesznek akik azt mondják ne menjünk haza. Nem egy spontán dolog történik velünk,és ha ezt valaki nem érti meg akkor nagyívben le..arom. Én mindent megtettem és ezután is megteszek,hogy minden jól menjen a következő időszakban!
Ideért a gólya :))

Nincsenek megjegyzések: