2011. február 18., péntek

0 HCG, este fogorvos

Tegnap hívtama Kaálit délelőtt,de írni nem volt energiám mert egyfolytában fájt a fogam. A HCG az 0 így elkezdtem szedni a duphaston-t,így egy hét múlva megjön és mehetek újabb vérvételre. Majd akkor kiderül fogigátló jön vagy szuri.

A napon írtó szar volt a fogfályás miatt,este el is mentem dokihoz. Mivel itt nálunk épp egyik doki sem akart már fogadni(17 óra után) az egyik ismerős telefonálgatott párat és mehettem Halasra. Egy jópofa doki volt,igaz okozott fájdalmat,de túléltem itt vagyok! :-)  Egy fogat ideiglenesen betömött majd az utána lévőtől megszabadított. 30-on felül már lehet 1 foggal kevesebb!!! Másnak ilyenkor már csak itt ott van eredeti foga.Úgyhogy én még jól állok. :-) Na azért nem voltam ennyire vicces kedvemben tegnap,még ma is érzem és szerintem pár napig nem lesz olyan kellemes. Úgyérzem mintha egy nagy labda lenne a számban,remélem hamar elmúlik!!!!!

Nincsenek megjegyzések: