2011. február 3., csütörtök

Egy gyermek kérdései

Egy gyermek kérdései 

Egyszer egy gyermek megszületni készült, és így szólt az 
Istenhez: 
-Azt beszélik holnap leküldesz a Földre, de hogyan fogok ott 
élni. hisz kicsi és védtelen vagyok? Isten azt válaszolta: 
-A sok angyal közül kiválasztottam neked egyet, aki várni fog téged és vigyázni fog rád. 
-De itt a Mennyországban nem csinálok mást, csak énekelek és mosolygok. Erre van szükségem, hogy boldog lehessek-mondta a gyermek. Isten így felelt: 
-Az angyalod mindennap fog énekelni neked. Érezni fogod a 
szeretetét és boldog leszel. 
-És hogyan fogom megérteni az embereket, ha nem értem a 
nyelvüket? -kérdezte a gyermek. 
-Az könnyű! Az angyalod meg fogja tanítani a legszebb és 
legédesebb szavakat, amiket valaha is hallani fogsz és az 
angyalod türelemmel és gondossággal meg fog tanítani 
beszélni. -válaszolta az Isten. 
A gyermek felnézett Istenre és így szólt. 
-És mit fogok tenni ha veled akarok beszélni? 
Isten rámosolygott a kisdedre és azt mondta. 
-Az angyalod össze fogja tenni a kezeidet és megtanít imádkozni. 
A gyermek kissé szomorúan folytatta: 
-Úgy hallottam, hogy a Földön rossz emberek is vannak. Ki fog engem megvédeni tőlük? 
Az Isten megölelte a gyermeket és azt válaszolta: 
-Az angyalod óvni fog téged akkor is, ha az élete 
kockáztatásával jár. 
A gyermek elszontyolodva nézett maga elé és így szólt: 
-De mindig bánatos leszek, mert nem láthatlak téged. 
Isten megint megölelte a gyermeket: 
-Az angyalod mindig beszélni fog neked rólam és meg fogja 
mutatni, hogyan juthatsz vissza hozzám, habár én mindig 
melletted leszek. 
Ekkor, bár nagy békesség volt a Mennyben, már hallani lehetett a földi hangokat. A gyermek sietve kérdezte : 
-Istenem, ha most mennem kell, kérlek áruld el az angyalom nevét! 
És akkor Isten így válaszolt: 
-Az angyalod neve nem fontos. Egyszerűen így fogod 
hívni: ÉDESANYA!

Nincsenek megjegyzések: