2011. február 25., péntek

Most bogyókkal kezdek!

Megjártam Szegedet igaz az út most 2 óra volt mert úgy esett a hó és az utakat sehol sem takarították.Fél 7-kor indultunk és a tervezett fél 8-as érkezés elmaradt.De más is így járt,tehát nem volt gond a késés miatt,mert a nővérkék számítottak a tömeges későn érkezésre. A vért levették aztán kezdődött a várakozás. 12 óra előtt jutottam be a dokihoz,ahol az UH-on kiderült a ciszta még mindig ott van igaz már nincs benne folyadék és kisebb mint a múlt héten.Holnap mehettem volna vissza ismételt UH-ra hátha elmúlik. De kevés esélyt látott rá a dokibá. Így a bogyószedés mellett maradtunk. Tehát ma elkezdem a 21 napig taró "dili"bogyóimat! Mellé kell kétnaponta ennem egy szem Aspirin protect-et. Március 10.-én kell mennem ismét UH-ra. Ha jól számoltuk a dokival 20-21.én kellene majd ismét megjönni és akkor kezdhetjük is a szurikat.Onnantól meg majd még gyorsabban telnek a napok.

1 megjegyzés:

Havanna írta...

Hajrá bogyók! Drukkolok nagyon.