2011. február 3., csütörtök

Késelés Nottinghamben


A lentebb bemásolt cikk fogadott tegnap délelőtt az origo  oldalán! Első olvasatra megmondom az igazat ideges lettem,de aztán telefonáltam párat. Mivel öcsém nem vette fel a telefont,és már pár napja nem jelentkezett,végül beszéltem a kinti konzullal.  Persze amiért ideges lettem,az az hogy öcsi is ott van,hely és kor is stimmel. Szóval telefon nem felvétele és ezek az adatok miatt megvolt az ok az aggodalomra.Persze sok magyar férfi szaladgálhat Nottingham-ban 28 évesen.És máskor is volt,hogy hetekig nem jelentkezett az én drága öcsém!!!! De mégis ,az ördög azt szokták mondani nem alszik.Szóval sikerült a konzullal beszélnem aki megnyugtatott,hogy nem ő az.Igaz ő nevet nem mondhat,de ha én mondok akkor tudja mondani,hogy ő az vagy nem. Szerencsére azt mondta nem ő az!!!!!  Anyunak nem is akartam ezt mondani,főleg hogy kiderült nincs gond.De mégis megtudta,hisz a családban más is olvas híreket. Még ma is idegeskedik,mivel még mindig nem lehet elérni az öcsém. ANYUKÁM itt is mondom nyugi nem ő az ,majd jelentkezik!!!!!!  Ha most itt lenne jól fenéken kellene rúgni!!! Azért van már telefon és internet,hogy ekkora távolság mellett is lehessen tartani a kapcsolatot azzal akit szeretünk. A cikk ami miatt minden idegeskedés volt,van!!!!!!

" Kilyukadt tüdővel szállítottak kórházba egy 28 éves magyar férfit Angliában, a Nottingham külvárosának számító Beestonban - írja a BBC. A férfit vasárnap támadták meg, és többször megszúrták.
A sérültet a Queen's Medical Centre nevű helyi kórházba szállították, az orvosok szerint stabil az állapota. A rendőrség két embert - egy 29 és egy 31 éves férfit - őrizetbe vett a támadás miatt, majd feltételesen szabadlábra helyezte őket.
A Nottinghamshire-i rendőrség a honlapján tanúkat keres. A közlemény szerint a támadás hajnali négykor, a Myrtle Grove-on történt. Az ügyben nyomozó őrmester, Auslin Duggins "súlyos támadásnak" minősítette az esetet, és szemtanúk jelentkezését kérte."

2 megjegyzés:

Kovács Ági írta...

Lassan kezdek megnyugodni de mégsem. Akkora maflást tudnék adni az én drága 28éves fiamnak,hogy csuda. Mi a bánatért nem jelentkezik? Nem hiszem hogy nem hallotta a késelést. Na ez az.Ez az a pont amiért nem tudok megnyugodni. De gondolom ha jelentkezik még azt is el tudom képzelni hogy nem is tudja az egészet. De a telefon vajon mire való? Számomra telefon azt jelenti-főleg a mobil,hogy azt szinte minden pillanatban elérem és engem is elérnek rajta keresztül. Drága KISFIAM!!!!!!!!!!!!! Ne tudd ha most elérhető közelségben lennél...........

Ágica írta...

Kapna az biztos,még ennyi idősen is!!!