2011. február 16., szerda

1délután/2doki

Megjártuk Szegedet. Fél 2 előtt már ott voltam a Kaáliban ,de csak 3/4 3 körül tudtam bemenni a dokihoz.Persze számítottam rá,hogy nem megy pikk-pakk.Hisz ezt már jól tudom.akinek kicsit rossz volt a várakozás az Bogicám volt.De feltalálta magát. Sikerült a Klinikáról kikérnem az eredményeim,amik mind jók.Odaadtam lefénymásolni őket,és így már minden ott van a következő kezdéshez. :-)  A dokibá csinált UH-ot és talált egy cisztát amire azt mondta el fog tűnni nyugi és lehet ez miatt nem jött még meg.Tehát ez is lehet ok! a méhnyálkahártya az szép vastag,ezért csinált egy vérvételt. Néznek HCg értéket.Holnap kell érdeklődnöm 11-kor. Viszont írt fel gyógyszert (duphastont),ha a vérvétel eredménye negatív lenne. Ha az akkor el kell kezdenem szedni napi 2x1et belőle 8 napon át.Elvileg a 9-10. napon meg kell hogy jöjjön. Akkor ismét a már eltervezett 2.napon mennem kell vérvételre. Majd aztán kiderül hogyan tovább,long vagy short protokoll szerint indítunk. Holnapig ismét egy kis türelemmel kell lenni,de mindjárt alszom és gyorsan eltelik az éjszaka. :-)

A fogorvos nem volt meszze a Klinikától,gyalog alig 10 perc séta. Ott is várni kellett,de nem sokat. Majd felmentünk a rendelőbe és beültem a székbe. Vert a szívem rendesen!!!! Az én gondolt fogaimon kívül a doki talált mást is. ez így szokott lenni. 11 fogamat teszi rendbe,na nem kell mindjárt arra gondolni hogy mind rossz.Kicseréli a régi amalgán töméseket és a 4 bölcsességfogam barázdazárását megcsinálja.Tehát bölcs maradok,hisz ott maradnak a bölcsesség fogaim a helyükön! :-)) Maradtunk az altatásnál,hisz akkor egyszerre 1.5 óra alatt megtudja csinálni  mind. Az összeg amibe ez kerül 300.000Ft. Az altatás összege 65.000.- Akkor nem fogok érezni semmit,de utána biztos lesz jajgatás mikor már itthon leszek.Gondolom ad majd gyógyszert. De inkább egyszer fájjon,miután mind kész (egyszerre) mint sokszor ha egyesével csinálná és ráadásul akkor még hallani hallom mit csinál és mivel! A legfontosabb kész lesz mire belekezdünk a lombikba. Holnap hívom a pontos időpont miatt. Keddi nap lesz,vagy jövő hét vagy a következő! Egy kicsit azért félek tőle.

1 megjegyzés:

Havanna írta...

Hahóóóóó Én itt várok tűkön ülve!
Rég elmúlt 11 óra, ne csigázz:))