2011. május 22., vasárnap

Hallom,hogy van van a pocimban! :)

Tegnap este ismét meg akartam mutatni a pici szívhangját Csabinak,de hiába kerestem most nem találtam. Mondjuk mit is gondoltam,hogy este 10 kor még zaklathatom a kisbékánk ilyennel. :)) Viszont egy kis alvás majd nem tudok visszalaudni után meghallgatóztam. És ismét meghallottam Őt!!! Reggel Csabi korán elment horgászni,én 6kor felébredtem. Madárcsicsergés, napsütés---szóval nagyon jól keltem! Kíváncsiságból megnéztem ismét megtalálom e.Nem is kellett szinte keresni,odatettem a hallgatót ahol tegnap hallottam és már ott is volt. Sokáig nem akarta mutogatni magát hisz jobb oldalról szépen átaraszolt a balra.De végig követni tudtam majd vissza. Úgy tűnik a jobb oldalon szeret lenni.
Ma megpróbálom összedugni majd a számítógéppel a hallgatót hátha feltudom venni azt a hangot amit olyan jó hallani!!!

Visszatérve az estére! Mikor hazaértek Bogiék a pecából,megmutatta a nagylány mennyi halat fogott. 29 kicsi halacska(10-13cm) került a horogra, boldog volt hogy ő fogta egyedül őket! Majd még kimentünk itt nálunk a tóra vacsizni. Hamburgert kívántam,már nem először a héten. Ha így folytatom gurulni fogok!!! NA neeeeeem! Annyit azért nem eszem,csak épp annyit amennyit a picuri odabentről rendel!!!

Nincsenek megjegyzések: