2011. május 17., kedd

Ultrahang

Nemrég megkaptam az új időpontot UH-ra. Június 7. Elég messzinek tűnik,de bízom benne gyorsan eltelik az idő addig! Nem tudom meddig tart még,de a székrekedés még mindig tart. A prof . azt mondta egyek ananászt,de ne sokat mert akkor meg egész nap a klotyón ülök és ...  Mennem kell a gyógyszertárba is,ott is rákérdezek mit ajánlanának.
Jajj most megint eszembe jutott milyen messze van még az a június,hogy láthassam a picurit. Na mindegy csak arra kell gondolni,hogy a legjobb helyen van odabenn és nagyon jól érzi magát,szépen fejlődik. Mire megyek már egészen babaformája lesz a mostani kisbéka formához képest! Jajj de jó lesz!!!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én is ezzel nyugtatom magam. Április 28-án láttam utoljára, és legközelebb csak május 30-án megyek. Annyira lassan telik az idő. A székrekedésre próbáltad a hipp natalt inni? Mikor nekem volt, akkor a magzatvédő tablettát arra váltottam fel. Most is ajánlotta a dokim, de jelenleg még nem küzdök ezzel a problémával.