2011. május 19., csütörtök

Megkaptam a kiskönyvem!

Megkaptam a kiskönyvem,melynek pontos neve: A várandós anya gondozási könyve.  A védőnéni Katika,aki első ránézésre kicsit "furi",de beszélgetésünk alatt már szimpatikus lett. Itt is érvényes a mondás,Ne ítélj külsőre! :)) Még bogira is emlékezett,hogy 2 éve telefonálgatott, hogy megvan e minden oltása a suli előtt. Kaptam egy csomó olvasgatni valót. Vérnyomásmérés és súly kipipálva. Kedden kell mennem korán reggel (7 után már) és megkapom a beutalókat. Szerencsére nem kell,hogy doki vizsgáljon,mert van saját orvosom.Egyébként meg azt a doki aki itt rendel havonta 2x a gondozóba nem is engedném magamhoz fél méternél közelebb. Tavaly ő volt aki Halason a kórházba azt mondta minek mentem,hisz nem is vagyok terhes + teszt ellenére sem. Majd saját felelősségemre távoztam és szegeden megállapították a méhen kívüli terhességem. Ennyit a dokiról!!!
A lényeg elég ha aláírja a beutalóim,az nekem már elég.
Bogica a terhes könyveket bújja és érdeklődik minden nap hogy mekkora a picuri. Aranyos amikor olvas valami érdekeset és már mondja is ,hogy mit és hogyan csináljak,mikor és mekkora lesz a pocim.

Nincsenek megjegyzések: