2011. május 21., szombat

Magzati szívhang figyelő

Csütörtökön rendeltem egy magzati szívhang figyelő készüléket. Tegnap már meg is kaptam,hozta a futár. Bababoltból van teljesen új,garancia is van rá. Néztem a használtakat is.de a póstát beleszámítva kb.3000.- spóroltam volna. Ha meg valami gond van a használttal nem tudok vele mit csinálni.Így az új mellett döntöttem. :))  Tegnap próbálgattam,de valószínű hogy csak ma találtam meg a picuri szívhangját.Még nagyon halkan lehet hallani,de szapora mint amilyennek lennie kell. Minden héten jobban lehet majd hallani és persze hamarabb fogom megtalálni. Fel lehet venni a szívhangot ha össze van dugva a géppel,majd ezzel is próbálkozom. Olvastam a neten,hogy van aki hülyeségnek tartja,de sokan azt mondják nem az.Megnyugtatást ad! Persze ki kell tapasztalni hol kell keresgélni,sokféle hangot lehet hallani.Ha az orvos már megmutatta a baba szívhangját uh-on akkor viszont otthon sem lehet már összekeverni más hangokkal a pocakban. :))
Tegnap vettem egy pocis farmert is,mert a régiekben már nem igazán jó lenni. Addig nincs nagy gond még felveszem csak leülni már nem bírok benne mert rettenetesen szorítja a pocakom.Már 2 hete mikor mentünk Szegedre uh-ra akkor is ki volt gombolva a kocsiban a gatya.Mondtam is Csabinak szóljon el ne felejtsem begombolni kiszállás előtt!:))
Szétnézek a neten milyen kismama rucik vannak.A nyáron még sok lenge rucim van amit tudok majd használni.Később meg vásárolni kell,de azt csak akkor az akkori méreteket nézve! :) :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jajjjj, de jóóó!! Ezen a szívhang figyelőn én is gondolkodtam, végül úgy döntöttünk, hogy a rengeteg kiadás miatt nem veszünk. Pedig tényleg nagyon jó dolog, megnyugtat, ha kétségeid támadnak. Sokszor gondolok én is rá, hogy vajon minden rendben, ott van még? Tudom, hülyeség, de olyan hihetetlen. :-)
Nekem is van már egy pocakos nadrágom, mert ugyanúgy jártam, mint te, hogy már ki kell gombolni, ha ülök. Vannak ugyan kényelmes cicanadrágjaim, de abban mégsem szeretnék pl dokihoz menni. Bő nyári felsőm van jó pár darab, így majd csak ősszel kell újabb ruhákat vásárolni. Már nagyon várom. :-))

Ágica írta...

Nem bánom egyáltalán,hogy megvettük a készüléket! A sok rossz után ami már történt velünk,ez nagy megnyugtatás számomra!

Rucik terén én kicsit gondban vagyok,nekem nyárra is kell venni pár dolgot. Holnap teszek fel friss pocis képet. Ha most ennyire látszik mi lesz később. Mondták,hogy aki nem előszőr terhes annak hamarabb kezd látszani. A védőnő is mondta,hogy így van. Egyébként nem bánom,hogy látszik,olyan jó!!!!!