2011. március 28., hétfő

8. szuris nap

Reggel már fél 6-kor keltem. Mondjuk nem volt nehéz,mert izgatott voltam a nap folytatását illetően. Fél 7 felé indultunk Szegedre,és már fél 8 előtt ott is voltam a Kaáli ajtajában. Persze vártunk már páran,hogy nyíljon az ajtó és sorba lehessen állni a vérvétel miatt. Sokan voltunk,csak úgy kígyózott a sor! :-)
Mikor levették a vért leültem,de nem sokáig tudtam a fenekemen maradni,így oda álltam a nővérpult közelébe a radiátornak dőlve.Egy megszokott hely,nem vagyok senkinek az útjába és még néha a hosszú várakozás alatt a nővérkék beszélgetése mosolyt is csal az arcomra. Ma kaptak egy kis meglepit. Egy táskát,mely tele volt finom csokival,meg sütivel. Volt még benne fincsi cukor és persze az elengethetetlen kávé és tea. Csütörtökön a sok édesség után viszek fini narancsot is. :-)  A dokibácsi szokásos fél 9-es időpontban megérkezett,majd elkezdte a  napi menetet.Sok punkciója volt ma,mert folyamatosan a műtőben volt,mikor kijött nézte a következő punkcióst és már ment is vissza a műtőbe. Én valahol a 3. vagy 4. punkciósa előtt még belefértem egy ultrahanggal az idejébe.Majd a szobájában kényelembe helyezhettem magam és vártam még újra végez a műtéttel. Mikor jött már várta a következő leendő anyuka az ultrahangos szobában.Be is ment és csak utána ült le velem beszélni.Átbeszéltük a dolgokat. Minden rendben lett mára a vérvétel és az uh alapján is. Tehát a csökkentett adag szuri bevált. Mit is beszélek,nem csökkentett adag,hanem a minimális adag! Ha jól számoltam 12-13 tüszőm van mindenféle méretben 11 mm felett.Már van 20 mm-es is. Remélem mind megmarad. MERT csütörtökön punkció!!!!!!!!!!! A méhfal  vastagsága 11 mm, tehát az is nagyon jó. Csütörtökig meg pláne jó lesz vagyis még rá pár napra mikor is beültetés. Megvan a jó helyük a picurkáknak!!!! :-)  Ma még kaptam két szurit.Holnap este 23-kor kell bedni a tüszőrepesztő szurit,majd csütörtökön fél 10-re szegeden kell lenni éhgyomorra,mert 10-kor már benn vagyok a műtőben. Mennek randira a petesejtjeim Csabi katonáival. Egy jól sikerült randi lesz érzem!!!!

Nincsenek megjegyzések: