2011. március 11., péntek

jó hír is meg nem is

Megjártam tegnap szegedet.Vártam 2 órát,de ez a Kaális napokhoz hozzá tartozik. A ciszta még valamennyire látszik,de már kisebb és tömörebb,ami arra utal.hogy ez az endometriózisom miatt van. Szóval a nyári állapotnál rosszabb a helyzet,benn van a petefészkemben! :-(  DE ennek ellenére a dokibá azt mondta 21.-én kezdünk. Az endometriózis pillanatnyi megszüntetésére a terhesség a legjobb gyógyír!  A Gonapeptyl szuri receptje nálam,jövő héten érkezik is a gyógyszertárba. Vitaminokat már eszem: Cetebe500,Halolaj,Femibion800. Szerdán abbahagyom a fogigátlót,az utolsó szemet nem kell bevennem. Nem tudom miért,de nem kell.
Annyira várom már!!!! Már csak 9 nap és jönnek a szurik. Ennyire életemben nem vártam a szurikat!!! Megpróbálom Csaabit megkérni,hogy senkinek ne mondjuk,hogy most kezdünk,nem akarom a kérdéseket,hogy mi a helyzett,hol tartunk!!! Nyugit szeretnék!!!!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon örülök, hogy ti is kezdhettek. Megértem, hogy nem akarsz folyton a kérdésekre válaszolni. Nagyon szorítok nektek!!!

Ágica írta...

Köszike! És remélem nálatok is minden rendben lesz!