2011. március 17., csütörtök

Papa

Anyu blogjában találtam egy verset,még nem mondtam neki de nagyon szép! Nem tudom hol találta, hol olvasta! De nagyon olyan amilyennek lennie kell! A vers:
Kihalt az utca, sötét van és fázom.
Sűrű köd honol ezen az ismerős tájon. 
Kilépek az ajtón, szétnézek a ködben, 
Megyek szomorúan, s gondolkodom közben. 


Emlékek jönnek-mennek, rád emlékezem! 
Sajnálom magam, mert még mindig fáj nekem. 
Fáj, hogy nem vagy itt, nem hallom a hangod, 
Nem látlak, nem mosolyog rám arcod. 


Szemedből az élet már akkor elköltözött, 
mikor még éltél. A betegség megkötözött. 
De végig az utolsókig kitartottál, értünk, 
Éltél, de csak azért mert mi nagyon féltünk. 


Féltünk mert éreztük, hogy nincs már sok hátra, 
És nem jött a csoda pedig mindenki várta. 
Elkerült minket, pedig folyton imádkoztunk, 
Te sem, mi sem adtuk fel, nem siránkoztunk. 


De nem volt tovább, sajnos feladtad a harcot, 
Mostmár mások látják, nem feledett arcod. 
Azokkal vagy, akik téged hagytak itt már régen, 
Velük mulatsz, velük örülsz odafenn az égen. 


Én itt maradtam, nekem még itt van dolgom, 
De arcod, mosolyod, én a szÍvemben hordom. 
Szeretlek, és szeretni is foglak, ameddig élek. 
Ha azt akarom itt légy velem, a csillagokra nézek. 


A csillagokat nézve, mást én már nem kívánhatok, 
Csak annyit, légy boldog ott ahol én nem járhatok. 
S néha nézz le ránk, kiket itt kellett hagynod, 
Szeress minket, vigyázz ránk, mást már nem is kell adnod.



Bogicám is szokott írni a Papának.Van egy mini könyve amit még tőle kapott. Sokszor mikor megyek be hozzá este lefekvés előtt,ül az ágyon és ír ebbe a kis könyvecskébe. Azt mondja ezt elolvassa a Papa az éjszaka, és becsukja majd a párnája alá csúsztatja. Tudom hiányzik neki még ha nem is mondja,de ezekből az apró kis dolgaiból én tudom. Két oldalt bemásoltam ide a kis könyvecskéből,hogy egy 7 éves nagylány mit ír az ő dédipapájának aki már nincs vele!




2 megjegyzés:

Kovács Ági írta...

Elakadt a szavam. Rettentően hiányzik nekem is.Addig még mi nem merünk beszélni róla a gyerek leírja mit érez. Ha a munkahelyemen meghal valaki gondolatban mindég üzenek Papának,tudom,hogy megkapja az üzenetet.Azt üzenem hogy jól vagyunk mindannyian,hiányzik és ha az életben valami olyat cselekednénk ami nem jó vagy rossz jelezzen valahogy.És most ne nevessen ki senki.

Ágica írta...

Nem nevet ki senki! :-)