2011. március 10., csütörtök

Mai napom

Reggel időben ébredtem, és Bogi is felkelt az óra csörgésére. De még igy is elmúlt 7 óra mikor sikerült neki felöltözni! Elvittem suliba majd elkezdtem az ebédet. Csirkegulyást csináltam, ma holnap el is fogy és marad ebédre vasárnap is mikor Csabi hazajön meccsre. Nem fog éhen halni. :-) Sülthusi is hamarosan kész.Bedobáltam a sütőzacsiba karikáztam rá almát,paprikát és zöldhagymást is,ja és még paradicsom is került rá. Most néztem,szépen alakul. A rizs is készül,ha kész ütök rá egy felvert tojást és egy kicsit átpiritom rajta! Kész is a tojásos rizs!
11-re megyek fodrászhoz, Dia vasal egyet a hajamon. (Nekem most nincs hozzá kedvem,hogy itthon megcsináljam.) Persze egy kicsit dumcsizunk is. Bogiért megyek 3/4 12-re majd viszem anyuhoz,mert most nincs kedve eljönni velem Szegedre. Fél 2-re  odaérek a dokihoz,remélem minden rendben lesz. Csabi is úton van ma egész nap,majd telefonon beszélünk mi volt a dokinál!

Nincsenek megjegyzések: