2011. március 31., csütörtök

Punkció napja

Reggel Bogimat elvittem suliba,vettem egy pár pici sajtosrudat a punkció utánra majd még kicsit eltébláboltam otthon.Fél9-kor indultunk Szegedre,a kért időre oda is értünk. Ma nagyon kevesen voltak. Furi is volt a sok szabad szék. Mondjuk nem sokáig élvezhettem,hisz pár perccel érkezésünk után már benn is voltam a dokibánál aki  gyors megnézett Uh-al és már mehettem is be a műtőbe.Nagy puszi apának és kiadva az utasítás,hogy a kis katonáknak adja ki az utasítást,hogy mindent bele!!!! :))
Ebből utólag kiderült egy Hajrá fiúk!!! valósult meg. 10-kor benn voltam a műtőben,most sokkal gyorsabban elaludtam mint az ősszel. Az őrzőben ébredtem,ahol még benn voltam egy jó darabig. Konkrétan fél 3 után jöhettem ki. Egy fél órát még vártunk kinn,majd bementünk a dokibához. 3 szép petesejtem lett,ami köszönhető volt a szuri adag lecsökkentésének. A jobb oldalon is voltak,de azok megálltak a csökkentéskor,így maradt a bal oldal.De ott igazán szépek voltak a tüszők. A dokibá szerint ők elegek is lesznek. :)) Igaza lesz!!!!!!
Mondtam neki a biológussal beszéljen,hogy a picurikka reggelente társalogjon.Mosolygott és elmondta hogy hol milyen körülmények közt vannak,reggelente pár pillanat alatt megnézik őket majd teszik is vissza a jó kis helyükre. Halk zene szól nekik! :))
Nem fáj a pocim minden rendben van. Doxycyclint kell szednem 3 napig, Metypredet 6 napig. Elkezdtem a Magne B6-ot is,és az Utrogestant is. A vitaminokat azokat persze változatlanul  eszem és iszom a sok folyadékot.
Holnap fél10-kor hívnom kell a dokibát és érdeklődhetek a picurik hogyléte felől! A kis bajnokok biztos belehúznak az éjjel!!! :))

2 megjegyzés:

Havanna írta...

Ügyi vagy, akkor most megy a drukk!...és a tömény szex a csészében:))

Névtelen írta...

Nagyon drukkolok továbbra is!!!!! Reméljük a picurkák szépen fejlődnek, osztódnak, és már alig várják a találkozást veledd!