2011. március 21., hétfő

Nekikezdtünk a 2. lombiknak!

Olyan jó volt reggel menni Szegedre és tudni,hogy ma kezdünk! Mikor odaértem nem is kellett sokat várnom,már mentem is be az UH-ra. Majd bement a dokibá a műtőbe és utána beszéltünk. Felírta a Gonal-F injekciót és mondta most nagyobb adaggal kezdünk a endometriózis miatt.Merte a nagyobb adagot írni,mert a múltkor semmi haspuffadásom nem volt.Tehát mehet a nagyobb dózis. Pénteken reggel fél 8-ra kell mennem vérvétel majd ismét UH. Sokat akkor sem kell várnom, mert megy el a dokibá előadást tartani!
olyan jó ismét itt tartani! Mikor megkaptam a szurit mondja az egyik nővérke a másiknak ott benn a laborban,hogy nemrég telefonált valaki,hogy 4-en vannak a pocakban. Igaz van valami gond mert be kellett mennie a kórházban,de ott hallatszik mind a 4 szívhang. 3 embriót kapott vissza,abból lettek 4-en. Belegondoltam és nem tudom én mit mondanék a redukcióra amit ilyen esetben az orvos felajánl a babák és az anyuka egészsége érdekében. Nehéz egy ilyen döntés,főleg amikor már előtte a sok rossz dolgon átment az ember.  De most nem ilyenen gondolkozok,mert rövid időn belül ott lesz/nek a pocimban és csak arra kell gondoljak szépen fejlődjön/jenek.
Itthon Bogicám beteg,lázas és csúnyán köhög! Csabim is egész nap feküdt hányt vagy hányingere volt. Ő már jobban van. Bogica sokat alszik,ebből is látszik,hogy beteg. :-(  Én meg plussz adag C-vitamint és sok gyümölcsöt eszek,hogy nehogy elkapjak valamit!!!!
Várjuk a gólyát,hisz hamarosan érkeznek!!!!!! :-)

Nincsenek megjegyzések: