2011. március 25., péntek

Beszámoló

Kedd óta nem koptattam a billentyűzetet,mert volt egy kis fennforgás itthon! Időm sem volt ideülni meg kedvem sem. Na de! Kedden még minden rendben volt,majd másnap reggelre olyan hasfájásra ébredtem,hogy nem kívánom senkinek. Alig bírtam lábra állni,szinte egész nap feküdtem.Délután felhívtam a dokim és kérdeztem mitől lehet. Azt mondta a szuriktól még nem lehet,előfordulhat,hogy a hormonok hatására az endó növekedésnek indult. De,ha gondolom megnéz később. Sokáig benn lesz,mert van dolga bőven. 4-re ott is voltunkde majdnem háromnegyed 6-kor jutottunk be hozzá. De ez várható volt,úgyhogy nem is idegeskedtem. Megnézett és mondta,szépen beindultak így a 3. napra már a tüszők. Bal oldalon 8,jobb oldalon 3. Meg is ilyedt előszőr a túlstimu miatt,de végül azt mondta mégsem olyan zűrös a helyzet. Nőgyógyászatilag nem talált gondot. A bélmozgásom viszont annyira lassú volt,hogy az már aggodalomra adott okot.Ha este is fáj nagyon akkor irány a belgyógyászat-ügyelet nehogy vakbélgyulladás legyen. A Gonal-F szurit 75-ről lecsökkentette 37.5-re! Másnap hívnom kellett délelőtt,hogy mi a helyzet. )-kor telefonáltam,hogy köszönöm jól vagyok már csak egy picit érzem a pocakom,és inkább csak a gyomrom alatti területnél. Ettem Normaflort meg Aktimelt ittam.  azt mondta valószínűleg akkor valami vírus átszaladt rajtam,amit erős anyukaként elég jól viseltem. Mondjuk tömöm is a vitaminokat magamba!!! :-) Mára már semmi gondom. Reggel mentem vérvételre meg Uh-ra. A vérvétel gyorsan megvolt,az többi aztán ment a maga lassú folyamatában. 11 után végeztem. jobban reagálok a szurikra mint azt várta a dokibá,de még rendben van minden.  A vérvétel már nem is tudom melyik hormont de magasabbnak mutat,így  maradt ma és holnap a Gonal-F ből a 37.5 és vasárnap már nem kell. A Gonapeptylt pedig megfelezte. A jobb oldalon van 5db 9x10 mm-s tüsző a balon meg 11x12 mm-esek. Azt nem tudom mennyi de szerdán ott 8 db volt. Meg is kérdezte a doki,hogy 6 gyereket szeretnék? Olyan szépen növesztgetem őket. Hétfőn ismét megyek és okosabb leszek,talán már arról is mond valamit mikor lesz a punkció! Folyamatosan mondogatom magamnak,hogy minden rendben és sikerülni fog,hamarosan itt lesznek a pocimban a picurkáim. Folyadékot nagyon sokat kell innom erre most is felhívta a dokibá a figyelmem.teszem is és iszom folyamatosan!!!!! Lassan vízililiommá változom! :-)De a cél itt van előttem!!!!!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ágica! Félve olvastam első soraid, nem tudtam, mi lesz a vége. De nagyon örülök, hogy minden rendben van, és már jobban vagy. Drukkolok ezerrel, hogy minden úgy menjen, mint a karikacsapás. :-)

Ágica írta...

Holnap sokminden kiderül,remélem a minimális szuriadag rendbetette a dolgokat és minden ok! Iszom-iszom és iszom rendületlenül!!!!