2010. október 25., hétfő

4hét+5nap

Változtatok,hátha jót hoz! Már nem azt írom címnek,hogy az ET+ hány nap! Hiszen a teszt és a vérvétel is igazolta TERHES vagyok! Szóval 4 hetes és 4 napos kismama vagyok!
Sajnos még mindig vérezgetek kicsit. Nem pár cseppről van szó,de nem is olyan mint amikor valaki normálisan vérzik. Akkor rosszabb a helyzet mikor fenn vagyok,vagy elmegyek itthonról,de akkor sem ömlik belőlem! Délelőtt Bogival orvosnál voltam mert fáj a torka,nem is mehet most suliba. Na mikorra hazaértem már a tistasági betétet cserélni kellett,de azóta pár csepp.
Felhívtam a dokibát és mondtam neki mi a helyzet. Azt mondta  fekvés és ha erősebben vérzek menjek el vérvételre megnézi a HCG értéket. Mondtam,hogy reggel csináltam ismét tesztet a vérzés miatt. Erősebb pozitív lett mint pénteken. Ez csak jó,válaszolta! addig nincs baj amíg nem vérzek jobban. Most a lényeg,hogy pihenjek! Bogi segít azt mondta,úgyis itthon van egész nap! Ebédet meg majd hozatunk,hisz mindent a babáért! Úgyhogy kibírjuk,hogy menüt eszünk!!!! Anyósom és anyu is azt mondta ha feküdnöm kell akkor be kell tartani! nekem most nincs más dolgom csak a pihenés és arra gondolnio, hogy minden rendben van és rendben is lesz!
Persze nem egyszerű dolog erre gondolni,akinek már az elmúlt másfél évben 2x volt pozitív tesztje,szívhang a babánál és a vége vetélés,vagy műtét volt. Próbálok pozitív lenni,de ezek után bárki megértheti,hogy nehezen megy!!!!! Félek nagyon!
Terhességi tüneteket nem keresgélek magamon, mert eddig sem Boginál,sem pedig az elmúlt 2 sikertelen terhességemnél nem volt semmi amit más érez.Nem fájt a cickóm,nem émelyegtem és nem volt hányingerem sem! Szóval inkább nem is foglakozom azzal,hogy érzek vagy nem bármit is!
Most azthiszem olvasgatok kicsit,majd vacsizunk!

Most találtam egy képet,amit ki kellene tenni ide mellém,hogy lássam és tudjak folyamatosan arra gondolni,hogy minden rendben lesz!!!!

Nincsenek megjegyzések: