2010. október 6., szerda

Bajnokok!

Hívtam dokibát, elsőre a biológussal tudtam csak beszélni. Megnyugtatott, hogy minden rendben!
Majd később visszahívtam a dokibát és elmondta ő is, hogy 3 gyönyörűen fejlődő embriónk van. Olyanok mint a bajnokok!!!!----- és ezt ő mondta így szó szerint!!!!!!
Nagyon jó volt ezt hallani!!!!! Furi, de még azt is láttam, ahogy ő is örül velem a telefon túlsó végén. Persze nem láttam, csak hallottam a hangján, hogy örül ő is!
Kérdezte, hogy minden rendben van-e, nem puffad-e a hasam. Mondtam, hogy minden a legnagyobb rendben és a hasam is maradt olyan mint eddig volt. Semmi puffadást nem tapasztalok! 
A sok folyadék fogyasztását most sem szabad abbahagynom, már ma is 2 liternél tartok, pedig még csak dél lesz.
Minden nagyon jól alakul! Holnap ismét telefonálok és akkori állapot alapján eldönti pénteken vagy szombaton lesz a beültetés. Izgulok, hogy minden rendben legyen. És miért ne lenne!!!!!!!???? Minden jó lesz és hamarosan itt lesznek a pocakomban a bajnokok!!!!!  :-)

Nincsenek megjegyzések: