2010. október 13., szerda

ET+4nap

Már 4 napja a pocimban vannak, itt vannak velem ami nagyon jó érzés. A furi,hogy nem izgulok, hogy mikor kell már a tesztet csinálni.Egyszerűen itt van a tudat bennem, hogy a pocimban vannak,és jól vannak!!!!
Bogicám suliban van, anyu jött korán és ő vitte el. Csabit szokás szerint ismételten a munka foglalja le. Ez van!
Én pihengetek, már amennyit tudok, már anyuval is összekaptam, mert épp letöröltem a konyhapultot és beraktam pár tányért a mosogatógépbe.  Jobban érzem magam, ha legalább egy picuri dolgot csinálhatok.
Ez a sok aggódás a könyökömön jön ki,nem vagyok beteg,nem kell úgy kezelni.Más ilyenkor még azt sem tudja, hogy van valaki a pocijában és végzi a megszokott  munkáját. Persze az én esetem most más, de akkor sem kell  kalitkába zárni!
Egyenlőre nincs kedvem többet írni, inkább nézek valami jó vígjátékot!!!!

Nincsenek megjegyzések: