2010. október 2., szombat

Moziban voltunk!

Tegnap este Csabimmal volt randim! :-) Átmentünk Kecskemétre moziba, megnéztük a Pancser police-t.  3 film közül választottunk itthon a régi kalapos megoldás szerint. Ezt a filmet húzta Csabi, de nem bántuk meg.Nagyon jó volt! Katt és itt egy kis előzetes belőle!!!!!Pancser police
Viszont felkavarodott a gyomrom míg odaértünk, de annyira hogy szédültem, hányingerem volt meg minden más.A film közben egyszer ki is mentem a mosdóba kicsit megmosni az arcom. a film elejét nem is néztem mert forgott velem minden , főleg a nagy vetítővászonon zavart, néha úgy éreztem az egész terem mozog!  De a film 3/4-ét már élveztem és néztem. A kezdeti zavar után már nem volt gond.  Hoztunk haza thai és kínai kajcsit amit itthon megettünk az ágyban és aludtunk. Csabi már reggel 7-kor ébren volt, nézte a tv-t, de én csak fél 10-kor ébredtem fel  100%-osan.
 Jó volt a tegnap este!!!!

Nincsenek megjegyzések: