2010. október 18., hétfő

ET+9nap

Mára elmúlt a fejfájásom,de elég is volt az a majd 24 óra belőle!!!! Jól vagyok, nincs semmi tünet ami zavarhatna is! De ha azt nézem eddig nem volt sosem semmi kimondott terhességi tünetem! Bogicával semmi,még gy pici hányinger sem. Tavaly és idén sem nyáron. Szóval nem is agyalok rajta, lesz ami lesz.Pénteken már kiderül,amikor megcsinálom a tesztet. Már csak 4 nap addig!
Egy picit kimozdulok, elmegyek bevásárolni, mert másnak nem jut eszébe.Szinte már kong a hűtő az ürességtől.És lassan  az ásványvizem is elfogy.
Ebédre nem csinálok nagy kaját,semmi kedvem még ott ácsorogni a sütő előtt fél napot.Zacsisleves, meg sajtos-fokhagymás csirkemell lesz rizzsel.
Van egy pár kivasalni valóm, még ahhoz is hozzá kell fognom! Még jó hogy tényleg csak pár db pólóról van szó!

Ebéd után pihentünk egy kicsit Bogival,majd elmentünk kabátot, nadrágot,harisnyát venni a nagylánynak.Vettünk még egy csizmát meg pulcsit neki.Magamnak meg találtam sötét,hosszú trikót.

Jaaaa,délelőtt amikor már épp indultam volna bevásárolni,csörgött a telefon.Zsani volt az és kérdezte nincs e kedvem átmenni vele kőrösre vásárolni. Mondtam épp indulni készültem.De nem kellett elmennem,itt volt értem 10 perc múlva és le is cseszett, hogy miért én akartam cipelni a kosarat!  Megvolt a bevásárlás is.

Huuu,de messszinek tűnik néha az a péntek!!!! Picurjaimmal minden rendben odabenn remélem!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: