2010. október 15., péntek

ET+6nap

Nem valami jól sikerült aludnom az éjjel,reggel már korán ébren is voltam.Bogica sem aludt jól,így valamikor hajnalban odafeküdtem mellé és így próbáltunk aludni.Egy egyszemélyes kanapén ketten,plusz még ott volt Szofi is.És persze volt amikor nagyobb helyet foglalt el Szofi mint mi ketten a lánnyal! Még vissza nem aludt Bogikám sokszor átölelt és megsimizte a pocim és nyomott egy puszit a nyakamra! Aranyos volt!!!! :-)
Reggel elment Csabival suliba,én meg kicsit még a gyógyszerek után visszabújtam az ágyba. Megnéztem egy jó kis filmet az HBO-n (Éjszaka a múzeumban 2) Jó volt nagyon!!!  Ebéd után folytattuk a tegnapi társasjátékot és még Csabi is beszállt a játékba! Persze most sem sikerült befejezni, de majd a jövő héten. :-)

Még délelőtt hívtam a dokibát, mondtam hogy semmi gond nincs.Picit érzékenyebbek a cickóim, de most valahogy másképp mint eddig. Hát nemtudom.A pocimban is néha olyan  mindjárt megjön érzés van.Ezekre annyit mondott, hogy jó jel.Nem kell aggódni. Jövő hét pénteken csináljam a tesztet majd hívjam az eredménnyel.

Már holnap 1 hete lesz, hogy visszakaptam a picurikat!!! Boldog vagyok nagyon!!!!  Furcsa de most nem keresem magamon a tüneteket, és eszembe sem jut hogy huhhh mikor csinálhatom már a tesztet. Ez is jó, hisz nem agyalok a dolgon gőrcsösen,élvezem ezt a két hét lazítást és közben rengeteget simizem a pocim és beszélgetek a pöttömkékkel!!!!!   Ettől még nem zárnak bolondok házába ugye????!!! :-)

Most is furin érzem a hasam és most a derekam is fájdogál kicsit. Szerintem megyek és lustálkodom a jó meleg ágyikóba picit!!!!!

Nincsenek megjegyzések: