2010. október 26., kedd

4+6nap

Reggel minden rendben volt,addig míg el nem mentem pisilni.Nem volt meglepő,de ismét jött egy kis adag vér. Megettem a gyógyszereim és leköltöztem Bogi szobájába nappalra. Feküdtem eddig egyfolytában,egyszer sem keltem fel. Mivel nincs suliban a nagylány,megcsinálja amit kell itthon!
Csabi nemsokára jön haza a kajcsival és ebédhez felkelek,pisilni is megyek,megeszem a gyógyszereim.Aztán persze fekszem vissza!!!!
Vetettem Rutascorbint reggel már azt is bevettem.Talán ez és a pihenés segít majd. A C-vitamin mennyiségét megemeltem, mert azt mondták az is jó ilyenkor. Remélem minden rendben lesz.

Egész nap pihentem, feküdtem folyamatosan. nemtudom a pihenés vagy a Rutascorbin tette de kevesebbet vérezgettem ma. Holnap meglátjuk,hogy alakul a dolog!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szorítok, hogy minden rendben menjen. Pihenj, amennyit csak tudsz. Szorítok. Tényleg, mikor lehet megnyugdoni, és elhinni, hogy most már tényleg minden ok?? Csak, hogy mire készüljek?

Ágica írta...

Egyenlőre nem tudom mikortól lehetne megnyugodni! de szerintem én csak akkor lennék nyugodt,ha már a szülés után lennénk!!!