2010. október 14., csütörtök

ET+5nap

Miután Bogi elindult a suliba,visszafeküdtem az ágyba.Nem akartam én aludni, de aztán úgy bealudtam(mondjuk nálam ez nem újdonság) :-) hogy csak 11kor ébredtem fel. De jól esett ez a kis délelőtti szunyókálás!!!!!  Lassan itthon van a nagylány,ebédelünk,majd délután megpróbálom rávenni egy kis porszívózásra. Úgyis mindig azt akarja csinálni!!!! Na majd most porszívózhat!!!! :-)



A picurkák jól vannak,érzem! Úgyhogy semmi gond.Holnap hívom a dokibát,mert szeretné hallani, hogy minden rendben. Csak ezt tudom neki mondani szerencsére. Mára már az a furi érzés is elmúlt a hasamban,ami eddig minden nap előfordult egy kevés ideig. Na de még nincs vége a napnak.Ja és egyszer felébredtem,hogy hányingerem volt vagy az is lehet csak képzelődtem.Ittam picit és aludtam is tovább! Szóval lehet csak álmodtam! :-)

Csabi is álmodott furcsaságokat,reggel mesélésbe fogott. Vagyis mielőtt elkezdte volna,megkérdezte mennyit híztam mióta elkezdtük. Hát szóhoz sem jutottam először,hisz alig nyitottam ki a szemem és ilyet kérdez! Grrrrr....  Na mindegy ,mondtam fogalmam sincs,de nem is annyira érdekel.  Szóval azt álmodta, hogy már a szurik óta 20kilót híztam és már gömbölyödik a pocim. Azt a gömbölyödést nem bánnám, de a 20kiló az lehet kicsit sok! Sőttttttttt,nagyon sok! 
Ebéd után volt egy kis pihenés,jobban mondva az Utrogestan utáni kötelező fekvés megtörtént. :-) Majd Bogival tanultunk,és ügyesen fel is porszívózott a szobájában és az egész alsó szinten.Holnap mielőtt elmegy az apjához hétvégére azt mondta megcsinálja az emeletet.Jövő héten meg őszi nagytakarítást szeretne csinálni! Háááát, nemtudom ilyen lelkes lesz e még pár nap múlva! :-)
Elment edzésre,közben meg itt volt a barátnőm(Zsani) és elhozta az egyik árúház teljes fehérje készletét!!! Joghurt,tejszelet,túró és sok más fincsiság!!!!!! És jó is volt,mert épp előtte fosztottam ki a hűtőt.
Az edzés után bogimmal társasoztunk egy jót,igaz nem fejeztük be,de majd holnap.(Félretettük és folytatjuk majd!) Itt megnézheted milyen jó is a mi kis társasjátékunk!  http://www.wildlifejatek.hu/  Tudom ajánlani mindenkinek!!!!! Főleg így karácsony előtt!!!!
Bogi már ágyikóban és lassan alszik is. Csabi még nincs itthon, de a szokásos késői időpont hogy hazaér még nem jött el. A holnapi napra azt mondta Boginak, hogy itthon lesz,ő viszi és megy érte a suliba. Gondolom a céges munkákat kéne rendbetennie,azért is próbál itthon maradni a fenekén. Sikerült eddig telefonon keresztűl bocsánatot kérnie,az elmúlt napok bunkóságai miatt.Mondtam, nem lényeg! Most abszolút nem érdekelt mit csinál és mit mond. A picurik miatt nem foglalkoztam a hülyeségeivel. Az éjszakai horkolása mellett is sikerült aludni a kedvenc zenéimet hallgatva. Na jó néha az is kevés volt,de olyankor kicsit erőteljesebben oldalba rúgtam és mikor megkérdezte mi van,én annyit mondtam horkolsz,de már alszom is mielőtt te visszaaludnál.Így visszaaludtam mire újra horkolni kezdett! Amint kimozdulhatok itthonról,megyek a patikába és kérek valamit horkolásra.De nem azt a tapaszt amit az orrnyeregre kell tapasztani,mert az semmit nem ér!!!!!! Legalábbis eddig ugyanúgy zengett tőle mintha nem is használná! Ja és egyébként ő szerinte nem horkol hanem erotikusan szuszog!!!!!!!!!!   Jó vicccccc!!!!!
Megyek,ágybabújok és alszom amíg lehet.

Nincsenek megjegyzések: