2010. október 5., kedd

Punkció 2010.10.04

Tegnap megtörtént a punkció. Reggel most nem kellett hajnalok hajnalán ébredni. 8-ra értünk Szegedre, én bementem a Kaáliba, csabi meg parkolóhelyet keresett, mert míg fél órával előtte nagyon sok szabad hely van, addig 8-kor már semmi!!!!!!  Benn a nővérkék szóltak, hogy amint meglátom a dokibát, hogy megérkezett induljak is pisilni, mert utánna már mehetek is hozzá és megnéz UH-al.  Az UH-on mindent rendben talált. Majd mehettem is be ahol végzik a műtétet. Voltak már előttem, de ők a doktornő betegei voltak. Dokibánál én voltam az első. Kapta,m egy culi virágmintás hátul megkötős rucit,amit fel kellett húzni. Mondanom sem kell, hátul szinte semmit nem takart!  Ott a kis váróban voltunk 4-en, kb.15 percenként szólítottak valakit. Mikor bementem a műtőbe,hihetetlen de jobb kedvem lett.Persze ez nagyban köszönhető annak is, hogy ott meleg volt.Kinn ahol vártunk nem volt felkapcsolva a fűtés!
3 adag valamit kaptam vénásan, közben jött a doki,aztán elaludtam mikor rámtették azt a maszkot.a második belégzésre már nem is emlékszem. Mikor vége volt átvittek egy őrzőbe, ahol nemsokkal később felébredtem. 10 körül hoztak ki, délben már felkelhettem, ittam ásványvizet meg ettem egy kis sós kekszet. Jól esett, mert már kezdtem nagyon szomjas lenni.  Közben felhívtam Csabit, hogy jól vagyok, ő kinn várakozott a hidegben mert benn a váróban nagyon sokan voltak! 13-kor szólt a dokibá, hogy felöltözhetek és majd vár a szobájában. Egy kis séta után fájt a pocim, de nem vészesen. Bementünk hozzá, mondta hogy 4 szép petesejtem lett. Írt fel még jópár gyógyszert, úgyhogy a vitaminokkal együtt már lassan ebédre is jóllaknék velük annyit kell ennem.
Hazafelé a kocsiban való zötyögés(nem az autó, hanem a hülye úttest miatt) kissé megviselte a pocim, de itthon pihenés volt egész délután.

Fél óra múlva hívom a dokit, hogy mi a helyzet, remélem jó híreket mond!

Nincsenek megjegyzések: