2010. október 12., kedd

ET+3nap

Éjjel nem sokat aludtam, Csabi horkolt DE NAGYON!!!!!!!!!!! Már az mp3-at is hallgattam, szinte szólt egész éjjel, de még így is szenvedtem az éjjel. És ez mostanában így van minden éjjel!!!! Grrrrrr....      Na de mindegy! Hajnalban picit szúrkált a hasam, délelőtt meg olyan fura nemtudom leírni milyen érzés volt a pocimban. Délutánra elmúlt szerencsére, már semmi furi.
Voltam kicsit a levegőn, már jó volt. Holnap itt van anyu és főz, meg kivasal.Bogica volt a gyógyszertárban a gyógyszerért amit tegnap megrendeltek! Így már az összes bogyó megvan egy időre.
Lassan telik az idő, még csak ez a 3.nap.De olyan mintha már hetek óta nem mozdultam volna ki itthonról. Ezt teszi a receptre felírt lustálkodás,pihenés!!!!!

Jó érzés, hogy tudom itt van a két kis picuri a pocimban, olyan jó ránézni az UH képre és látni a két picike pöttyöt a közepén!!!!!  :-)

Nincsenek megjegyzések: