2010. október 10., vasárnap

ET+ 1nap

Jó érzés volt felébredni reggel és tudni itt vannak a pocimban a picurkák. Csabi ment korán reggel még a tegnapi fát intézték ma is.  Reggelire hozott kakaót meg székelykiflit. Bogi mikor felébredt feljött és így én is ébredtem. Felhozta a bögréket, meg a nutellás üveget majd reggeliztünk itt fenn az ágyban. Imádom a nutellát!!!!!
Mondjuk a kakó most valamiért nem esett jól,vagyis kifejezetten rossz volt az íze! Majd Bogicám elment hittanra. Miután hazajött csinált finom teát és még bele is töltötte az üvegbe és úgy hozta fel.
Délben Csabi anyukája küldött húslevest meg paradicsomos töltött paprikát.
Nagyon jó érzés, hogy itt vannak velem, itt érzem őket a pocimban. Nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!!!!!
Délután Bogi és Csabi kimentek a meccsre.Én meg itthon lustiztam, zenét hallgattam. Lassan annyi az idő, hogy fürdés-hajmosás Boginak. Utánna pedig vacsi. Azthiszem eszem kőrözöttet, mint mostanában annyiszor. De legalább szeretem és jó is!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: