2010. október 9., szombat

Hárman vagyok!

Az éjszaka nem sikerült sokat aludnom,de nem voltam álmos ennek ellenére. 7-re jött értem a Zsani és indultunk.Fél 9 körül ott voltunk, de mivel megvolt a szokásos csúszás,10 után beszéltem meg a dokibával, mi és hogyan fog történni. mondta hogy kettő picurit kapok vissza, ők szépen elérték a blasztociszta állapotot,amire várt.És ami miatt csúsztattunk péntekről szombatra. Azt is mondta úgymond a 18-ra húzott még lapot, de bejött és ennek nagyon örült! Pláne én!!!!!  A harmadik sajnos nem fejlődött tovább megállt a csütörtöki állapotban. De mivel várt a dokibá, így megvolt az erősebb győz és a szép egészséges embriókat kaptam vissza.
10:25kor már a kezemben volt az ultrahangos kép amin középen ott láthatom az én gyönyörű picikéimet. Érzem, hogy jó helyen vannak és minden jól alakul. Mindig beszélek hozzájuk és akaratlanul is a pocimon a kezem sokszor.  Folyamatos fekvés van előírva 4 napig, majd utánna is a napi 3 gyógyszer után 2 óra (minimum) fekvés van előírva. A gyógyszerek száma nem nőtt, most is kitesz egy ebédre valót. De ha kell akkor kell. Sokat kell most is innom, és sok fehérjét kell ennem. Vacsira is ettem egy adag kőrözöttet, megettem egy egész pritamin paprikát és egy paradicsom is lecsúszott. Ja és volt még itthon zöldséges kínai tészta.Abból is jól belaktam!
Most még lemegyek a gyógyszereimért, majd jövök vissza pihenni. Remélem ma már tudok aludni!!!!
Tegnaphoz 2 hétre csinálhatok tesztet, majd hívnom kell az eredménnyel. Előtte még jövő hét pénteken rá kell csörögnöm, hogy mi a helyzet, hogy érzem magam.  Jól érzem magam, már maga a tudat, hogy többen vagyunk és nagyon bízom hogy minden rendben lesz.
Bogicám sokat segít és én ennek nagyon örülök.Mindjárt puszikálja a pocim vagyis a picurikat.

Nincsenek megjegyzések: