2010. október 7., csütörtök

Gyönyörűek

Ma is érdemes volt felkelni, jó hireket mondott a dokibá. Gyönyörűen fejlődnek a picurik.
Holnap blasztociszta állapotban kapom őket vissza délben.

 Én leszek az első transzferes. 12 óra előtt már ott leszünk, azt mondták ha nem gond inkább várakozzunk. Nagyon sok a punkciós és ahogy kiengedik az elsőt, én már mehetek is be.
Érzem, hogy minden rendben lesz, van egy angyalkánk aki vigyáz ránk és segit odafentről. Ezt én teljes szivemből hiszem!!!!!

Reggel minden gyógyszerem rendesen be kell vennem, inni-enni lehet.Úgyhogy minden rendben lesz.
Viszem az mp3 lejátszóm, tegnap töltöttem fel rá jó kis zenéket, ha már a pocakomban lesznek a picurik nekik is biztos tetszeni fog a light-os zene.
Olyan jó érzés, hogy már holnap itt lesznek a pocimban. Én minden t megteszek azért, hogy igy is maradjon és majd csak 9 hónap múlva kerüljenek ki onnan! :-)
Az órát nézve már csak 24 órát kell várni a várva várt pillanatra. Bár tudom utánna még 2-3 hét várakozás az újabb megerősitésre.DE TUDOM,MINDEN RENDBEN LESZ!!!!!

Nincsenek megjegyzések: