2011. január 24., hétfő

Névnapos hétvége!

Pénteken volt a névnapom,suli után Bogicámtól megkaptam az ajándékot,amit mint kiderül nagy gonddal válogatott össze. Kaptam tőle egy szakácskönyvet,képkeretet,egy szép kísérőkártyát és egy szívecskés hógömböt. Szépen be volt minden csomagolva,és nagy boldogsággal figyelte tetszik e az ajándék.Persze,hogy tetszett!!!!!!  Csabitól egy szép gyűrűt kaptam. Délelőtt kérdezte mikor adja oda,hát én erre persze azt mondtam, ha már kérdezi akkor persze hogy most!!!! Nagyon szép a gyűrű!!!!!               :-) Délután elment Bogi a hétvégét Baján töltötte.  Mi péntek este elmentünk pár barátunkkal és anyuékkal vacsorázni, elmúlt péntek mikor hazaértünk.Kissé már fáradt voltam!!! Másnap Csabi ment itthonról el már korán.Én igaz 9-kor indulni szerettem volna bevásárolni, stb... DE fél 1 után ébredtem fel. Kialudtam magam most rendesen.Elmentem vásárolni,majd visszafeküdtem,mire én hazaértem Csabi is hazaért.Így ketten lustálkodtunk tovább.Még vasárnap is az ágyban voltunk.Ebédre felkeltünk,majd vissza az ágy.Bogit mikor hazahozták,egy kis tanulás és fürdés. El is ment a délután és már jöhetett is az esti alvás.
Ma meg lassan készítem a madártejet,mert ez volt a kívánság!!!!!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

NAGYON SOK BOLDOG NÉVNAPOT!!!!!!!

Ágica írta...

Köszönöm!