2011. január 2., vasárnap

Új év, új remények !!!

A 2010-es év utolsó éjszakája punnyadással telt. Már fél 10-kor fenn voltunk a szobákba és mindenki dőlt az ágyba. Lehet ránk is hatott a két gyerek betegsége. A vacsorára is egy kis késéssel érkeztünk le,mert a ruhám cipzára felmondta a szolgálatot. Így átöltöztem melegítőbe,hogy nem megyek sehová,majd végül kaptam rucit és legalább vacsizni lementük. Jöttünk fel gyorsan mint azt már írtam.Én aludtam is egy nagyot éjfél előtt,Csabi ébresztett,hogy legalább koccintsunk. Kicsit kómásan,de pezsgővel a kezünkben 3-an(Gábor,Csabi és én) átléptünk 2011-be!!!!!! :-)  Nem kellett utána sem sok idő,hogy újra elaludjak!  Másnap viszont mindannyian frissek voltunk és este pótszilvesztert tartottunk. :-)
Mikor végre hazaértünk,Szofikát lefürdettem,mert szőrnyen poros és már kutsaszagú volt a kis drágám! Most ismét hófehér és aludhat Bogicámmal 1 hét távollét után! Nagyon hiányoztak már egymásnak,persze nekem is hiányzott a kis szőrmók! Lassan lejár a második adag ruha mosása,kiteregetem és megyek aludni. Reggel hívnom kell Bogi dokinénijét időpont miatt. Lehet már holnap mehetünk is,jó lenne hisz Sümegen kapott antibiotikumot is az ottani ügyeletes dokinénitől. Meg nekem is kellene valamit néznem,mert néha majd meg fulladok levegővételnél és szőrnyen köhögök. :-(    Egyenlőre Strepsils-t szopogatok!
Holnap hívhatom a genetikát is az eredményünk miatt.Remélem már megvan,és vihetem a dokibához!  Ha ez megvan,akkor megint egy lépéssel előrébb kerülünk.

Nincsenek megjegyzések: