2011. január 25., kedd

Vizsgálat kipipálva!

Reggel 7kor indultam szegedre és olyan ügyes voltam,hogy már fél 1-re itthon is voltam,sőt én vártam Bogit a suli előtt. Mivel 8 után értem a klinikához,parkolóhely már alig volt,szinte nem is volt!!!! De közel a Tiszaparthoz,találtam ,ráadásul 4 üres hely egymás mellett.Ebben az időpontban csodának számít. :-)
Leparkoltam megvettem a parkolójegyet,vagyis elsőre sikertelenül próbálkoztam valami hiba miatt.Visszaírtak,próbálkozzak később. 10 perc múlva ismét megpróbáltam akkor már sikerrel jártam! Doktorbácsim már várt. Megcsinálta amit kellett,megírta a beutalókat. Azt mondta rendben minden. Ha ezt tőle hallom,akkor elhiszem,megnyugtatott!!! Elkísért vérvételre és benn is maradt.Mivel már 9 óra elmúlt a vérmintákat átvitték már a laborba.Így fogtam a 4 ampulla vörös kémcsövet tele az én drága véremmel és átblattyogtam velük  és leadtam központi laborban. Majd ha 10.-e körül megyek a Kaáliba vérvételre,akkor fel kell mennem a klinikára és átvehetem az eredményeket.  A vérvétel után mentem a belgyógyászatra,ott sem vártam sokat,megcsinálták az EKG-t és megvizsgáltak,majd megkaptam az eredményt egy jóleső mondat kíséretében! "Sok sikert!!!"
Mindent elintéztem!!! :-)

1 megjegyzés:

Havanna írta...

Szia.
Drukkolok a háttérből. hajrá:))