2011. január 26., szerda

Őz kontra Mi!

A kép sokmindent elárul! Első telálkozásom az őzzel,remélem egyben az utolsó is!!!! Már majdnem hazaértünk,amikor a benzinkútnál kijött elénk egy öngyilkosjelölt őzike. Sokmindent nem láttam,csak éreztem a csapódást majd láttam,hogy a túloldalon lévő árokban landol az őz. Leálltam az út szélén,vagyis a kocsi leállt.Mint kiderült a nagyobb ütközésnél kikapcsol valami és ezért nem tudtam elindítani újra xarul összetört elejű autóm. Nem is foglalkoztam se az őzzel se a kocsival,hisz Bogi ott ült hátul. Először fel sem fogta,csak mikor megkérdezte miért állunk. Eltelt 10 perc mikor elkezdett sírni,hogy ő fél és nem akar többet kocsiba ülni. Jött Csabim is a telefonhívásom után nem sokkal,pedig nem is volt itthon,valahol vidéken volt vacsin.Bogi megnyugodott,majd hazajöttünk. Nemrég jutott eszembe,hogy a rendszám valahol ott maradt,de nem volt kedvem visszamenni érte. Csabi azt mondta majd reggel megy tankolni és szét néz.
Szerencsére csak a kocsinak lett baja,ami orvosolható!!!! Viszont rossz érzés,hogy megőltem az őzet.Megőltem egy állatot :-(!!!!

2 megjegyzés:

Havanna írta...

Szia. Te jó ég, ezt még olvasni is rossz volt.:( Az a jó, hogy Nektek nem történt semmi bajotok! A többi mind másodlagos.
A kicsi lánynak sok ölelés.

Ágica írta...

Aranyos vagy! Az ölelést továbbítom. :-) És igazad van a fontos,hogy mi jól vagyunk!